Visual branding Terra Cultura

Visual branding Terra Cultura

Jan Den Hartog is opgegroeid op het platteland van de Alblasserwaard en een man van de natuur met een passie voor tuinen en tuinontwerpen. Hij weet alles van de seizoenen en hoe planten en bloemen erop reageren. Hij heeft een ongekende kennis van flora en hoe het zich gedraagt en verhoudt in een tuin. Met deze kennis ontwerpt hij de meest fantastische tuinen, passend bij het pand en stelt een beplantingsplan samen waardoor je tuin in elk seizoen een zaligheid is om in te vertoeven.

 

Moderne visuele identiteit

Jan zocht voor dit verhaal en zijn prachtige bedrijfsnaam een eenvoudig, modern, strak logo en huisstijl dat past bij zijn ontwerpen en en manier van beplanten. Deze nieuwe visuele identiteit komt terug in drukwerk, tuinbordjes, zijn bus en fotografie. Daarnaast wil hij graag een moderne, responsieve portfolio website inzetten om precies die klanten aan te trekken die zich kunnen identificeren met zijn visie, ontwerpen en beplanting. 

De portfolio website is momenteel in ontwikkeling. Dus, kom nog eens langs.

 

www.terracultura.nl

 

 

 

 

Terug naar het overzicht